Dag 3 (och nu slutar jag skriva vilken dag det är)

Ska börja tagga vilken dag det är istället, mest för att jag själv ska kunna ha koll! Känns som man kommer tappa räkningen någon gång efter 10 ungefär. 
Ska även sluta tjata om denna utmaning och bara blogga casual. Det vore faktiskt lite kul om någon som läste detta kunde komma med ett förslag eller två om vad jag kan skriva om. Eller något sånt! 

Dagens sista inlägg sponsras av min instagram. Har valt ut några bilder och skriver väl någon trevlig och alldeles ointressant och tråkig beskrivning under. Ha d gott, Sebastian! 

Image

Denna bild är från i lördags då jag och Ida tyckte det var en bra idé att försvinna in i badrummet under förfesten för att posera i spegeln 

Image

Från en annan lördag (tror jag) (kan mycket väl varit en fredag) (vem fan bryr sig) då Ida och jag blev trötta på livet och tog till flaskan och ciggen 

Image

Dagen en skulle ladda upp en selfie på Instagram under taggen #fuckyouputin så ställde jag och mitt falukorvsfinger gladeligen upp!

Image

Över nyår så var jag i Göteborg och blev tydligen med i ett band där vi bara utgick från en sak: vi är svarta och svåra. Här är the cover till vårt kommande album. 

Image

 

Under samma vistelse i Göteborg så tyckte jag uppenbarligen det var en bra idé att posera lite för hårt i Markus fuskpäls och glasögon. Tyckte tydligen jag var fab också. 

Image

 

Under en annan vistelse lite tidigare i december så var jag på Jazzhuset och tyckte det fanns ett bra klotter i rökrummet. Gissar på att jag är person nummer 350000 att fota detta. 

Image

 

Och här ser det ut som Albin, jag och Emma antingen varit vakna i något dygn eller två alt. tagit tunga droger. Vi hade inte gjort något av det men vi tyckte säkert vi var snygga just då. 

 

 

 

Leave a Reply

