För mycket fritid

1. Om du hade fått en dotter nu, vad hade du döpt henne till? – För svår fråga. Men kanske Alice eller Lana och det är inte bara pga Alice Glass och Lana Del Rey utan för båda namnena är fina!!

2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex? – Inget av dom vem fan blir ens kär och slösar tid på det och sex är eklit

3. Vilken var den senaste filmen du såg? – Minns inte ens vad den hette. Det var iallafall en gay themed film som sög!

Image

4. Har du bra självförtroende? – Har du? 

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? – Sippin’ vodka and dance @ the club 

6. Nämn tre saker på din att-göra-lista? – Öh? Alltså orkar inte göra någonting 

7. Beskriv ditt drömutseende.. – Willy Cartier eller något inte vet jag……. Är väl bättre att försöka worka med what i got och embracea det istället 

8. Skriv namnet på någon du ser upp till – Alice Glass typ och den jävla älsklingen Gudrun 

Image

9. Någon du har kysst – David, Jonathan, Björn osvosvosv

10. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? – “liten & liten” har kvar tröjor från när jag gick i åttan och någon från sjuan tror jag

11. Den du senast sov över hos – Amanda tror jag 

12. Vem skrev du senast med på Facebook? – Albin 

13. Är du nöjd med din profilbild på Facebook? – Nä fyfan den suger 

Beyonce-Album-4-Outtake-beyonce-32623421-1280-960

14. Vad väljer du, godis eller chips? – Tråkig fråga 

15. Pinsammaste minnet från skoltiden? – Råkade fisa på gympan en gång under någon samling när jag hade gått i klassen i bara 2-3 veckor KUL 

16. Hur uppvaktar man dig? – Men vet inte? Sluta vara så nyfiken 

17. Har du rykten efter dig? – Inte vet jag men hoppas till 100% 

18. Din absolut sämsta egenskap? – Fråga någon som känner mig istället 

BITCHES4

19. Din bästa egenskap? – Same 

20. En låt du är beroende av? – Men typ Lana Del Rey – Once upon a dream men tror absolut Lana Del Rey – Little girls håller på att gå om 

21. Vad stod det i ditt senaste sms? – Mottagit: “Nej men gu nu borde jag FANIMEJ sova” 

22. Vem skulle du ta med dig till en öde ö? – Någon kul person så vi kan rocka 

23. Kan man vara vän med sitt ex? – Inte vet jag 

24. Har du kysst en kompis? – Har du? 

25. Hur ofta dricker du alkohol? – Olika 

kikki_byline

26. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Droger är väl inte bra eller 

27. Vad hatar du? – Men typ allt som slutar på -ism förutom feminism (med undantag, orkar ej tänka) 

28. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Kanske, kanske inte 

29. Vad handlade din senaste dröm om? – Minns du din senaste dröm eller? 

30. Vad väger du? Är du nöjd med det? – Vem frågar ens något sånt? Är 300% offended 

Image

31. Hur lång är du? – 176 eller något inte så lång iallafall 

32. Vilken är den bästa svenska filmen? – Men inte vet jag……… Finns inga rimliga gay themed movies som är svenska så ingen antar jag 

33. De bästa svenska skådespelarna? – Noomi Rapace lätt

34. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter pga Luna 

35. Ditt humör för tillfället? – UTTRÅKAD!!!!!!!!!

36. En vacker person? – Åh, finns så många men typ Willy Cartier & Lana Del Rey & Angel Haze 

Image

37. Har du instagram? – Mhm! Flera stycken 

38. Vem kramade du senast? – Ida det aset 

39. Vem träffade du senast? – Tyvärr måste jag svara Ida där med 

40. När slog du dig senast? – Vet inte men säkert i lördags pga var drunk 

41. Någon du vill träffa? – Alice Glass, Lana Del Rey, Angel Haze, Louis Tomlinson, Harry Styles, kanske snubben jag skriver med lite men han verkar tråkig, Isaac i Crim3s, Willy Cartier, Frank Ocean OCH MÅNGA FLER

Image

42. När grät du senast? Varför? – Minns ej men det var nog längesen 

43. Sminkar du dig varje dag? – Tyvärr inte 

44. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? –  Vet inte 

45. Är du helsvensk? – As far as I know 

47. En artist du inte gillar?  – Typ de självklara som stiftelsen osv men sen också typ alla dessa SKITTRÅKIGA britpop-band som typ The kooks osv!!!! MAN SKA EJ SJUNGA PÅ BRITTISKA OCH FRAMFÖRALLT INTE OM MAN ÄR ETT SKITTRÅKIGT OPERSONLIGT INDIEBAND 

48. En artist du gillar? – Ängel Hasse och Grimes

49. Vad är det bästa som hänt dig? – Åh, när jag fann bilden på Gudrun när hon ser så jävla glad ut och är helt jävla underbar och älskvärd och har en tisha som det står “FEMINISTER HAR BÄTTRE SEX” på och NEJ JAG KAN INTE PRATA OM DET FÖR JAG BLIR TÅRÖGD 

Image

50. Vad vill du bli när du blir äldre? – Känd, rich, bitch 

Leave a Reply

